اینم عکس سونو nt

بنظرتون جنین دختره یا پسر؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

انگارپسر

چطور تو ۱۶ هفته تازه رفتی إنتی؟

مگ سونونگفت

دختره🧸🧸🥰

دخمله

ب نظرم پسرع

منکه ان تی رفتم گفت هنوز زوده مشخص نمیشه توهفته۱۴هم از دکترم پرسیدم گفت هنوز زوده وقتی بری سنو آنومالی مشخص میشه

دختره

احتمال نداد ان تی

احتمال چی داد بهت؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارمیس💓 مامان پارمیس💓 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان ....... مامان ....... هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ودوم بارداری