بیشتر لباس سایز ۲ بگیریم یا ۳؟

۴ پاسخ

از هر کدوم دو سه دست بگیر باز بدنیا بیاد میخری

من از سایز صفر تا ۳ از هرکدوم دو دست مارک تیکه ای خریدم
یه چند دستم جنس ضعیف تر خریدم
بعد بازم امدم از هرسایز ۳ تا شلوار جدا خریدم

هم لباس سایز۱بگیر هم دو هم سه از هر کدوم دو سه دست بگیر

۶تا۹ماه بیشتر بگیر به غذا میفته حسابی لباس کثیف میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری