خانوما میگم قند ۹۴ باشه نرماله ؟؟؟؟

۳ پاسخ

تا ۹۰ خوبه
اگر باردار باشی ۹۴ یعنی یکم بالا
من یادمه سر فاطمه قندم ۹۴ بود بهم گفت رعایت کن شیرینی قطع کن که بیشتر نره بالا و قند بگیری
بعد باز آزمایش دادم اینقدر رعایت کردم اومده بود ۷۵

زیر صد نرماله

بالا باید مواظب باشی

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان مامان دو فرشته مامان مامان دو فرشته ۳ سالگی
مامان نفس کوچولوهام مامان نفس کوچولوهام ۴ سالگی