سلام خانم این سونو همچی نرماله

تصویر
۲ پاسخ

ضخامت اندومتر اگه اشتباه نکنم باید ۷ باشه

بله همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیلین🌼پارمیس🌼 مامان آیلین🌼پارمیس🌼 ۳ سالگی
مامان نفس کوچولوهام مامان نفس کوچولوهام ۴ سالگی