سلام خانما اسم پسر چی خوبه ؟

۱۴ پاسخ

من گذاشتم علیسان

هرچی باشه ایرانی باشه
خودم عاشق اسم اهورا آریا و آریو هستم

اهورا🥰

من کارن و کیان و حسام دوس دارم

من گذاشتم صدرا

برا پسرم سه تا اسم انتخاب کردم
رهام و فراز و آرسام دیگه نمیدونم

من گذاشتم علی رضا

علی 😃

علیشاه

مهراد کیان اریا بردیا

کارن قشنگه

من میخوام بزار م یزدان
بنظرم هم برا بچگی قشنگه هم برا بزرگسالی خوبه

آرتیا. آرشا .

من میخوام بزارم سامیار

سوال های مرتبط

مامان دیان 🤱 مامان دیان 🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡Dian ♡ مامان ♡Dian ♡ ۱۲ ماهگی
مامان آنیا 👧و آریا🤰 مامان آنیا 👧و آریا🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان arsin مامان arsin هفته سی‌وپنجم بارداری