از تجربه هاتون راجب واکسن چهارماهگی بگین

۷ پاسخ

فقط تب کرد دیگه گریه و اذیت نکرد

نسبت ب ۲ماهگی خیییلی خوب بود

یدونه که شده گیر بیار بچه راحت میشه

تریاک آب کن بزن دورش خیلی خوبه

تنم لرزید

وای نگو 😭استرشو دارم
خداکنه راحت باشه خداروشکر اولی رو اذیت نکرد اینم راحت بگذره

سلام گلم ...خداروشکر واکسن ۴ماهگی خیلی راحت بود بچه م بعدش اصلا اذیت بیقراری نکرد

مرتب پاراکید براساس وزنش ساعتی میدادم
روز اول کمپرس سرد هر یک ساعت ده ثانیه روی پا
روز دوم گرم

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی