خانوما تجربه از واکسن چهارماهگی بیان بگین

۶ پاسخ

مضخرف بود🥴🥴
بچم از چهارشنبه که واکسن زدم تا دیشب ساعت ۱۲ هی تب میکرد و با استامینوفن و پاشویه نیومد پایین دوباره می‌رفت بالا.
دوماهگی بچم اصلا اذیت نشده بود.
امیدوارم برا بچه ی تو سازگار باشه.
بچه ها بدنشون با هم متفاوته،نگران نباش

من دخترمو اذیت کرد الان 6ماهگیشو باید یکشنبه بزنم ناجور نگرانم...بستگی هم به بدن بچه داره انشالا ک کوچولو تو اذیتش نکنه

کمی تب داشت روز سوم خوب شد

خیلی عالی بود پسرم اصلا گریه نکرد
تو واکسن دوماهگی یه روز کامل فقط گریه کرد
چهارماهگی انگار یه کوچولو بچه تب میکنه که باید مواظب بود همین😊

تبش به زور می اومد پایین تا ۳ روز تب داشت

خداروشکر برا دخترم خوب بود تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی