مامانا شما بچهاتونو چجوری میخوابونید ؟؟؟

۴ پاسخ

به پهلو می خوابونم

اول روپاهام میخابوندم الان همش تو گهواره می‌زارم عادت کنه دیگه همش رو گهوارشه

‌سرم خوابش خرگوشی هستش ولی تو پارچه دست و‌پاهاشو قنداق پیچ میکنم میخوابه عادت کرده

نیم ساعت رو به شکم توو بغل راهش میبریم

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی