۶ پاسخ

۹ ماه طول کشیده بزرگ بشه توی هشت روز داره دیر کوچیک میشه ؟؟ خدایا صبر بده 🤣❣️

من شکمم تازه شده اندازه ۴ ماهه ها عجله نکن جمع میشه ببندیش بهترم هست البته اگه سزارین بودی بعد کشیدن بخیه ببند

وای کابوس من شکممه😐

منم هنوزه

۹ماه طول کشیده اونقد شده حالا حالا ها نباید انتظار داشت جمع بشه

خوب میشه اوایل اینجوری بزرگه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی