بچها من الان ۱۲هفته هستم دیگ رو کمر نخوابم؟؟

۳ پاسخ

بنظر من از الان عادت بده بخودت چون سن بارداری بره بالا بعدا هم که باید به پهلو بشی سختت میشه
من خودم از قبل بارداری عادت دادم چون میدونستم آدم به پهلو خوابیدن نیستم😂

من رو کمر نه ولی موقعی که رو پهلو میخوابم یکم میام رو شکمم همش نگرانم

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان سبحان وتودلی🤰 مامان سبحان وتودلی🤰 هفته سیزدهم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری