خانوما این آزمایش من ببینین خوبه

تصویر
۵ پاسخ

پس علتش همون سرما خوردگی بوده نگران نباشید انشاالله به سلامتی این مدتم میگذره به راحتی براتون

تو جواب آزمایشون که عفونت ادراری ندارید خداروشکر شاید علت دیگه ای داره نگران نباشید تمام این مسائل تو بارداری طبیعی هست

انشااله که با رعایت حل میشه ،گلبول سفیدتونم بالاست ،عفونت دارید؟

نمیخوام نگرانتون کنم ولی فکر میکنم قند یکساعت و دوساعت بعدتون بالا باشه از حد نرمال در حاملگی

اینم صفحه دومشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی