۵ پاسخ

باید قرصتونو کم‌کنه تیروئید بشدت پر کار شده

احتمالا پرکاری داری عزیزم

سلام عزیزم شما دکترتون کیه؟؟

سلام عزیزم، مقدار
این هورمون ها همه خارج از محدوده نرمال هست، احتمال پرکاری تیرویید دارین، ولی باز هم دکتر باید نتایج رو بررسی کنه، انشالله که چیزی نباشه

باید ببری متخصص تا برات داروتجویزکنه یا دوز داروتو عوض کنه

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری