سلام میشه آزمایش قند منو ی نگاهی بندازین تا میرم دکتر

تصویر
۲ پاسخ

بالا هست یخورده ،شیرینی زیاد میخوری مگه؟

قند ناشتاییت خوبه اون قند یک ساعت و دوساعت بعد ناشتاییت بالاس ببر دکتر خودش میگ

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وسوم بارداری