چرا عزیزم تیرویید داری منم تیروییدم۴/۵ بود دکتر گفت اگر ادم نرمال بودی اوکی بود ولی چون بارداری بالاعه عددش قرص داد فعلا یک ماه بهم
نه خب ننوشته تیروئید داری یا چنده فقط زده کمخونی داری
این ازمایش فاکتور های خونه عزبزم
تیروئید ندارع ک
ازمایش ات گلوکز و تیرویید روش نیسن که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.