۱۰ پاسخ

نخوری بهتره

نباید قرص خورد

اگر سابقه تیروئید و مصرف دارو داری باید قبل آزمایش بخوری که نشان بده با مصرف قرص کنترل شده با نه ولی اگر سابقه نداری نباید مصرف کنی

نه نباید بخوری بعد آزمایش بیا بخور

نه باید کامل ناشتا باشی

نه گلی باید ناشتا باشی ودوساعت ازبیدارشدنت بگذره

نبایدبخوری

نه نخورین . چون آزمایش گلوکز چند ساعت طول می‌کشه . بعد آزمایش بخورین . من هم شرایط شما رو داشتم نخوردم

ن ناشتا باید باشی کاملا

نه دیگه تیرویید ناشتا هست

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری