۵ پاسخ

علائم خاصی داشتی؟

اول که خیلی بالا نیست بعدم نه احتمالا بهت قرص میده کنترل می‌کنه ، منم سر پسرم آزمایش چکاپ اولم تیرویید نداشتم ولی تو چکاپ دومی کم کاری گرفتم بهم قرص داد تا پایان بارداریم خوردم هیچ مشکلی هم برای بچه پیش نیومد

نترس منم ۴.۵ بودم الان دارم قرص میخورم

نه عزیزم نگران نباش برو پیش متخصص غدد تا بهت لووتیروکسین بده یک ماه نشده تنظیم میشه من از قبل بارداری گرفتم لوو میخورم اوکی شده اصلا بالاپایین نرفته

عزیزم عکسش باز نمیشه

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد