من بجز تیرویید که ۳/۵ بودم. ازمایش آنتی تیپو دادم بالا بود قرص داد
جدولل
الان بردم بهداشت گفت خوبه
دکترمم گفت خوبه پس چرا به شماها دارو دادن
مرزه منم ۳.۵بود دکتر دارو داد
یکم بالا هست . قرص میخوری یا ن؟
سابقه تئرویید داشتی از قبل یا ن؟
زیر ۲.۵ باید باشه.قرص میخوری؟؟
عزیزم دکتر باید بهت دارو بده
منم همینه عددش ۳/4 دکترم گفت ۴ روز در هفته بخورم
یکم رو ب بالاست
بایدرعایت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.