سلام میشه آزمایش تیروئید منو نگاه کنید خوبه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من بجز تیرویید که ۳/۵ بودم. ازمایش آنتی تیپو دادم بالا بود قرص داد

جدولل

تصویر

الان بردم بهداشت گفت خوبه
دکترمم گفت خوبه پس چرا به شماها دارو دادن

تصویر

مرزه منم ۳.۵بود دکتر دارو داد

یکم بالا هست . قرص میخوری یا ن؟
سابقه تئرویید داشتی از قبل یا ن؟

زیر ۲.۵ باید باشه.قرص میخوری؟؟

عزیزم دکتر باید بهت دارو بده

منم همینه عددش ۳/4 دکترم گفت ۴ روز در هفته بخورم

یکم رو ب بالاست
بایدرعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری