سلام مامانا میشه سونو منو نگاه کنید ببینید خوبه

تصویر
۳ پاسخ

اب دورش کمه سرم بگو دکتر برات بنویسه اب. هندونه خیلی بخور بره بالا
تخم مرغ ابپز 2تا سفیده یه زرده. خرما. گوشت قرمز. سینه مرغ خیلی تاثیر داره

پروتیین هم زیاد بخور مثل تخم مرغ وتخم بلدرچین عالی برا وزن گیری.. ماهی و گوشت و ماست یونانی اگه قند نداری بستنی ..پلو کمتر بخور پروتوین بیشتر ..پلو فقد باد میاره ادمو..

اره خوبه ..فقد آب زیاد بخور چون آب امونیاکت یکم پایین ..نی نی ت دختره،..ضربان قلبش هم ۱۴۵ مثل دختر من ..بچه ت هم سفالیک اگه طبیعی نمی‌خوای سعی کن زیاد راه نری چون هفت بالا بره بچه پایین تر میاد

سوال های مرتبط

مامان لیدا مامان لیدا ۱۱ ماهگی
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری