۱۰ پاسخ

دختر من ۳۲ هفته به دنیا اومد خوبه اما هنوز خوب گردن نگرفته و این عادیه باید یه مدت بگذره

غصه نخور واسه منم خیلی دیر گردم‌گرفتن الانم همه بچه ها غلت میزنن بچه‌های من‌نه

من پسرم۳۶هفته دنیا اومد اره تلاشش خیلی خوبه

پسرم هنوز گرد نگرفته خیلی کم

پسر من 35هفته بدنیا اومد اول 3ماهگی گردن گرفت

خستم بخدا از روزی که ب دنیا اومدن هرروز ی مشکل دارن

منم لق میزنه .دیروز بردم دکتر گفت اگه تا شهریور نگیره باید ببری ام آر ای ازش بگیری

من هنوزم گردنش لق میزنه درست جون نگرفته ولی رو شکم بزار تا بگیره

۳۲ هفته

همیشه سن اصلاح شده ش رو در نظر بگیر

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی
مامان پنـــღاه کوچولو مامان پنـــღاه کوچولو ۱ سالگی
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی