مامانا روروئک آره یا نه؟

۱۳ پاسخ

نهههه

نه.

ن....

بعضی وقت ها لازمه مثلا میخوایم غذابخوریم برای اینکه نیاد بهم بزنه سفره رو یا وقتی حیاط رو میشورم میزارمش حیاط پیش خودم البته الان حیاط نمیشورم ها الان آب کمه

دختر من اصلا دوست ندارع سوار شع گریه می کنه

نه

هرچیزی کمش اشکال نداره. مثلا من روزی نیم‌ساعت میزارم خودش خیلی دوست نداره

من اگه روروئک نداشتم کارم لنگ بود

گندم که اصلا روروئک دوست نداره

من روروئک نباشه ناهار شام ندارم

الا دیگ بچه زیاد ذوق توش رو نداره

صد در صد آره 🙂

به نظرم‌واجبترینه

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان برسین💅🏻🎀 مامان برسین💅🏻🎀 ۱ سالگی