عصای دسته
عالی ....
خیلی عالیه من از وقتی گرفتم نفس کشیدم🙂↔️
اوایل ۶ماهگی گذاشتم توش
اره خیلی کاربردی هست خوبه من وقتی کار دارم میزارمش میرم کارام میکنم خودش دنبالم میای اروم هم هسته تو روروئک
آره حداقل توش آروم میگیره
به نظر من که خوبه. میگن پای بچه پرانزی میشه ولی من ندیدم تاحالا...
نمیدونم من که میزارم هر روز سه بار تقریبا هر بار ده دقیقه به کارام زودی میرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.