بنظرتون. روروئک‌ خوبه‌ یا‌ نه؟

۷ پاسخ

عصای دسته

عالی ....

خیلی عالیه من از وقتی گرفتم نفس کشیدم🙂‍↔️
اوایل ۶ماهگی گذاشتم توش

اره خیلی کاربردی هست خوبه من وقتی کار دارم میزارمش میرم کارام میکنم خودش دنبالم میای اروم هم هسته تو روروئک

آره حداقل توش آروم میگیره

به نظر من که خوبه. میگن پای بچه پرانزی میشه ولی من ندیدم تاحالا...

نمیدونم من که میزارم هر روز سه بار تقریبا هر بار ده دقیقه به کارام زودی میرسم

سوال های مرتبط

مامان برسین💅🏻🎀 مامان برسین💅🏻🎀 ۱ سالگی
مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی