بنظرتون این مدل روروئک خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

نه ضعیفه انگار

سلام نه خوب نیست من دارم پیچ هاش خیلی محکم نیست دوبار در اومده پسرم افتاده...

میگن ملق میزنه بچه چون ضعیفه

من اتفاقا همین مدل و همین رنگو دارم و خیلی راضیم ،تنظیم ارتفاع نداره ولی قد دخترم الان ۷۰هست وقتی راه میره مهم نیس که کوتاه باشه یا بلند خسته هم شد میشینه، خوبیش اینه گرده و چرخ زیاد داره راحت خودشو اینورو اونور میبره،اون گوی هم که داره وقتی میچرخه لامپ داره که دیگه بعد دوماه از کار افتاد البته من نمیدونستم لامپ داره بااب همه جاشو شستم ،اونوری هم بوق جغجغه ایه ،وسط فرمونش بنظرم یه چی بود انگار شستم از کار افتاد چون توش یه سیمو اینا بوده

تنظیم ارتفاع نداره و وزن کمی نگه میداره

به نظرم خیلی ضعیفه

این مدلا قدیمی شده
داداش من بچه بود داشت بچه همش پشت پاش زخم بود🥲

برا پاشا همین مدله مارکش توپولی راضی ام من

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان حانیه گلی🎀 مامان حانیه گلی🎀 ۱۴ ماهگی