دوستان این مدل روروئک خوبه بگیرم؟؟

تصویر
۳ پاسخ

فکر کنم تا ۱۰ ماهگی بیشتر استفاده نشه چون بچه کم کم خودش ۴ دست و پا میره و نیاز نداره

اره منم همینو گرفتم خوبه فقط اون دو تا مهره که روی کیبوردش هست رو نزار پسر من یکی دوبار صورتش خورد بهش

اره خوبه منم گوفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان حانیه گلی🎀 مامان حانیه گلی🎀 ۱۴ ماهگی