روروئک خوبه بنظرتون؟؟؟

۳ پاسخ

طبق نظر چندین دکتر من به نتیجه رسیدم‌خوب نیست و نخریدم

والا دکترا ک میگن منسوخ شده دیگه

من تازه خریدم😑خیلی مقاومت کردم ولی خب نمیتونم دیگه همه بدنم دردمیکنه انقدر بغلمه از ۷ ماه تایم کوتاه گفتن مشکلی نداره خریدم

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان ریحانه بانو مامان ریحانه بانو ۱۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی