به نظرتون روروئک خوبه یا بد؟

۶ پاسخ

خوبه میزاری میری ب کارات میرسی احتمال خرابکاریش کمترع ولی دکترش گفت ۱۰ ماهگی ب بعد قبلش خوب نیست

من گرفتم و خيلي راضي ام خيييلي زياد به دردم خورده.به كارام ميرسم بچه هم سرگرم ميشه

من گرفتم
خوبه چون ماهیچه پشت پاش قوی شده براحتی راه میره
میایسته
روزی یک ساعت سرش گرمه خداروشکر به کارام میرسم

من که انگار عصا دستمه
تا غر میزنه میشونم داخلش و به کارام میرسم اونم با روروئک دوره سالن میتابه
اینجوری نگرانم نیستم چیزی برداره بکنه دهنش

هر چیزیش استفاده درست و مناسبش خوبه

من که نگرفتم خیلی خودم اذیت میشم همش باید بشینم بغلش اما به نظرم اگر اینایی که دکتر میگه دریت باشه اذیت شدنم ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان حسین جانم مامان حسین جانم ۱ سالگی