۱۳ پاسخ

بنظرم خوبه بگير

خیلی بدرد میخوره
پسر منم خیلی دوس داره

ولی پسر بزرگم هرکاری کردم توش نمیموند.
بچه ها فرق میکنن

منم میزارم توش کارامو میکنم. ی آهنکم براش میزارم. خودش میچرخه و بازی میکنه

یه بار دختلم‌ازش افتاد صورتش کبود شد دیگه نذاشتمش

من در حد اینکه غذاشو بدم میذارمش داخلش.یا کار واجب داشته باشم در حد ده دقیقه.دکتر گفت زیاد نذار

خیلی خوبه واقعا ب کارام‌میرسم

من موقع غذا خوردن و دسشویی رفتن و حموم میزارمش توش به کارم میرسم البته جدیدا خودشو به درو دیوار میکوبه باهاش دست فرمون نداره🤣

خیلی عالیه ولی از ایم سبک های خوب خیلی بدردت میخوره نفس راهت میکشی خواهر جان

من گرفتم پسرم زیاد سوارش میشه دخترم نه .. الان میبینم پسرم مشتاق راه رفتنه ولی دخترم اونطور نیس...

من ک خیلی به دردم میخوره سر جمع شاید روزی یکساعت هم نذارم ولی گاهی اوقات خیلی کمکم بوده

بزار من میزارم

من گرفتم ۲ ۳ماه خیلی بدردم خورد

سوال های مرتبط

مامان برسین💅🏻🎀 مامان برسین💅🏻🎀 ۱ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی