من امتحان کردم نمیشینه الکی خرج اضافی نکن یکم بعد هم خودش راه میوفته بدردت نمیخوره خواهر مجبوریم پیششون بشینیم مواظبشون باشیم زمین نخورن پسر منم اینطوریه اصلا به هیچ کاریم نمیرسم ولی مهم نیست این دوره هم میگذره
پسر منم از وقتی جایی دست میگیره بلند میشه نمیشینه داخلش ینی فقط برای یک ماه بود این همه خرج سیسمونی الکی
من از ۶ ماه و نیم گذاشتم خیلی خوبه
بچه من که از وقتی خودش بلند میشه تو روروئک نمیشینه الکی نخر اگر کسی داره بگیر امتحان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.