اره خیلی خوبه پسر من همش تو روروئکشه
هم مستقل میشینه هم ۴ دست و پا میره هم از یه جایی میگیره وایمیسته
سلام عزیزم. دکترا ک منسوخش کردن حالا بازم هر جور خودت میدونی واکر خیلی بهتره ب نظرم
عالیه
آره عزیزم من پسرم پاهاشو نمیزاشت زمین قدم برنمیداشت الان یک ماه میزارم هم قدم برمیداره هم قشنگ به مبل وایمیسه میدونستم انقد تاثیر داره زودتر میخریدم
شانس من نشست امیدم برباد رفت
موقع خرید بذارید داخلش خوشش بیاد مشخص میشه منکه راضی هستم👌🏻🥰
من گرفتم ولی می گن پا رو پرانتزی میکنه
من واکر گرفتم
سلام
اره
خدافظ
من تو سیسمونی گرفتم ولی فعلا دخترم نمیتونه بره باهاش
فعلا که دختر من زیاد خوشش نمیاد
یه ربع بیشتر نمیمونه خسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.