۶ پاسخ

منم منتظرم بتونه بشینه بعد بخرم الان بخرم پسر 7ساله ام میدونم خرابش میکنم اونموقع میبینه داداشش استفاده میکه خرابش نمیکنه 😊

کار خوبی کردی ولی روزی نهایت ۲۰ دیقه بیشتر نزارش

خیلی خوبه

من قصد خرید ندارم از بس ک میگن ضرر داره ولی اطرافیان میگن بخر

ایشالله عزیزم

منی که مامانم براپسرم خرید فرداصبحش شکستمش🤣باید ببرمش درست کنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی