مامانا روروئك خوبه؟استفاده ميشه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم منسوخ شده آسیب می زنه به کمرو لگن من جایی روروک واکر براش گرفتم

من یکی دوبار در حد پنج دقیقه کذاشتم به اصرار اطرافیان ولی اصلا توش راه نمیرفت و خوشش نیومد

عصای دست

من دخترمو از شش ماهگی کم کم گذاشتم الان کامل راه میره با روروئک خیلی خوبه برا بچه

اره خیلی کمکه برام

من از هر دکتری پرسیدم ممنوع کرده خودمم نخریدم
روی ستون فقرات و نوع راه رفتن و حالت زانوی نی نی کوچولوها تاثیر میزاره

ب شدتتتتت

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان ریحانه بانو مامان ریحانه بانو ۱۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۸ ماهگی