سلام مامانا روروئک استفاده کنم یا زوده؟؟

۸ پاسخ

کلا منسوخ شده

سلام باید پای کوچولو به زمین برسه وقتی سوارش میکنی

سلام

تصویر

بچت شیر خشکی؟؟

من میزارم دو هفته ای هست

زوده هشت ماهگی باید بزاری

کم کم اره بزار فقط زیاد نزار بمونه درحد پنج دقیقه

من گاهی درحد ده دقیقه میزارم

سوال های مرتبط

مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان علیسان کوچولو❤️ مامان علیسان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی