خانما بچم رو بزارم تو روروئک یا زوده ؟

۸ پاسخ

از ۶ بزارش

زوده

میتونی بذاری اگر می‌تونه خودش رو نگه داره
بعضی بچه ها روند رشدشون دیرتر

از ۶ ماهگی بزار

زوده

خیلییی زوده
ممنوعم شده کلا

نذار به مفاصلش فشار میاد

همنجوریش که میگن خوب نیست ولی در کل زوده

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوچولو❤️ مامان علیسان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی