زوده تو روروئک بذارم یان

تصویر
۱۱ پاسخ

بنظرم زوده

از شیش ماهگی من گذاشتم

خیلی زوده کمر بچه نابود میشه پزشکی اصلا روروعک پیشنهاد نمیدن

اره زوده

زوده گلم از هفت ماهگی امتحان کن

من میذارمش

دکتر پسرم گفت از وقتی تونست مستقل بشینه بزارش

عزیزم بچه شماهم با دستاش بازی میکنه؟

چرا پای بچه شما میرسه ولی پای بچه من نمی‌رسه اصلا یجوریه استاندارد نیس انگار

هنوز زوده بیشتر از نیم ساعت نزار بهش فشار میاد

من میذارم

سوال های مرتبط

مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان علیسان کوچولو❤️ مامان علیسان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی