از کی بذارم روروئک

۹ پاسخ

از وقتی که بتونه بشینه

زوده از۷ماهگی بزار

از ۶ماه ک بنشونیش

دکتر به من گفت بهتره نزارید ولی خب بالاخره باید با یه چیزی سرگرم بشه

من دختر اولم رو از پنج ماهگی گذاشتم

من از 5ماهگی گذاشتم

من الان میزارم

الان خداروشکر میدوعه تو روروئک کله خونه رو متر میکنه برامون😂

من از پنج ماهگی گذاشتم اوایل یخورده میومد ب جلو خم میشد جلوش به بالشت کوچولو میذاشتم صاف بشینه رو پاهاشم فشار نبود

سوال های مرتبط

مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی