از وقتی که بتونه بشینه
زوده از۷ماهگی بزار
از ۶ماه ک بنشونیش
دکتر به من گفت بهتره نزارید ولی خب بالاخره باید با یه چیزی سرگرم بشه
من دختر اولم رو از پنج ماهگی گذاشتم
من از 5ماهگی گذاشتم
من الان میزارم
الان خداروشکر میدوعه تو روروئک کله خونه رو متر میکنه برامون😂
من از پنج ماهگی گذاشتم اوایل یخورده میومد ب جلو خم میشد جلوش به بالشت کوچولو میذاشتم صاف بشینه رو پاهاشم فشار نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.