از کی دخترم میتونم بزارم روروئک؟؟

۴ پاسخ

عزیزم از روروئک استفاده نکن. چون بدن بچه اماده نیست و خدایی نکرده ممکنه به ستون فقراتش بیش از حد فشار بیاد، اجازه بدین روند رشدش متناسب با سنش پیش بره براب راه رفتن عجله نکنین. روروئک بخاطر اینکه زیر باسن بچه رو میگیره و عضلات تنه خوب کار نمیکنن باعث ضعیف شدن عضلات تنه میشه، وزن اندازی مناسب و اصولی رو پاها برای راه رفتن هم شکل نمیگیره. خطرم داره چون بچه نمیتونه کنترلش کنه. اگه زمانی که تنهایی و خیلیییی سختته در حد 5 دقیقه بذار و کارِت رو انجام بده اونم بعداز 8 9 ماهگی که چهاردست و پا رفت و بدنش اماده شد. روروئک توی خیلی از کشور ها ممنوع و منسوخ شده

از ۵ ماه به بعد

موقع ای ک نشست

۵الی ۶ماهگی

سوال های مرتبط