۷ پاسخ

من الان میزارم از ۵ماهگی

نباید بزاری

چون بچه تو روروئک عادت میکنه سر پنجه هاش راه بره خوب نیست منسوخ شده به جاش واکر بگیر

کاش اصلا نمیگرفتی چون پزشکا دیگه قبولش ندارن
ولی حالا که هزینه کردی سعی کن تایم زیادی نزاری بمونه توش به خصوص اگه پسره
از وقتی ام میتونی بزاریش که کامل نشستن و یاد بگیره بتونه بشینه و گردنشو کنترل کنه

میگن روروئک به بچه ضرر داره نزاری بهتره

کلا نزاری بهتره منسوخ شده

۷ و۸ بهترین زمانه
وقتی کامل بتونه بشینه
و تسلط داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی