۴ پاسخ

نه عزیزم زوده به مهره های کمر‌ش فشار میاد هم قد کوتا میشه هم کمردرد میشه

نه زوده

نه زود هر وقت بچه نشست بعدش بزارش

ن ن ن خیلی زوده هنوز .اونقد استقامت اینکه بشینه یا رو پا وایسه رو نداررررررره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی