زودش از ۹ماهگی ببعده زودتر نزاری پاش پرانتزی نشع خدای نکرده
دکتر بچم گفت نذار بخصوص اگه پله دارین یا راه پله چون میتونه با روروئک بره و بیافته. تا حدی هم باعث پرانتزی شدن پا میشه
من هنوز براش رورویک نگرفتم
چون میخواستم نظر دکترشو هم بدونم ک گفت مشکلی نداره
گفت بعد اینکه بگه گردن گرفت مشکلی نداره تو روروئک بزاری
فقط گفت نباید یکسره بزاری
و حتی یکی از اشناهامونم ک فیزیوتراپه گفت هیچ مشکلی برا بچه بوجود نمیاد راحت بزار بچه رو داخلش
همون آدم بچه خودشم از چهارماهگی تو روروئک گذاشت
برا همونم هفته آینده میخوام براش روروئک بگیرم و بزارم داخلش
از ۷ تا ۸ ماهگی به بعد جوری باشه که بچه نشستن رو یاد گرفته باشه واسه تمرین راه رفتن. و سفت شدن کمرش بخواد ازش استفاده کنه
من تازه دارم میزارمش
کلا. روروئک خوب نیست به کمر و گردن بچه فشار میاره
وقتی بچه گردن گرفت میشه بزاری
برا منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.