۸ پاسخ

زودش از ۹ماهگی ببعده زودتر نزاری پاش پرانتزی نشع خدای نکرده

دکتر بچم گفت نذار بخصوص اگه پله دارین یا راه پله چون میتونه با روروئک بره و بیافته. تا حدی هم باعث پرانتزی شدن پا میشه

من هنوز براش رورویک نگرفتم
چون میخواستم نظر دکترشو هم بدونم ک گفت مشکلی نداره
گفت بعد اینکه بگه گردن گرفت مشکلی نداره تو روروئک بزاری
فقط گفت نباید یکسره بزاری
و حتی یکی از اشناهامونم ک فیزیوتراپه گفت هیچ مشکلی برا بچه بوجود نمیاد راحت بزار بچه رو داخلش
همون آدم بچه خودشم از چهارماهگی تو روروئک گذاشت
برا همونم هفته آینده می‌خوام براش روروئک بگیرم و بزارم داخلش

از ۷ تا ۸ ماهگی به بعد جوری باشه که بچه نشستن رو یاد گرفته باشه واسه تمرین راه رفتن. و سفت شدن کمرش بخواد ازش استفاده کنه

من تازه دارم میزارمش

کلا. روروئک خوب نیست به کمر و گردن بچه فشار میاره

وقتی بچه گردن گرفت میشه بزاری

برا منم سواله

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی