۷ پاسخ

اصلا نزار چون ستون فقرات بچه آسیب میبینه دکترا کلا رد میکنن روروئک خارج از کشور اصلا نیست یه همچین چیزی

فک کنم زود باشه عزیزم

فک کنم میشه

اره عزیزم میشه منم پسرمو از ۵ ماهگی گذاشتمش

من میزارم ولی زود برمیدارم

نه زوده بعد از ۶ ماهگی بزار منم پسرم هفت ماهگی شد گذاشتم

من که گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان علیسان کوچولو❤️ مامان علیسان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی