میشه دخترم رو تو روروئک بزارم؟؟۶ ماهشه

۵ پاسخ

نزار اینهمه میگن رورورک ضرر داره واسه پای بچه باعث میشه با نوک پا راه بره شما هنوز میگی رورورک

من از ۴.۵ ماهگی میزارم الان قشنگ خونه رو متر میکنه

اره بزار

من که پسرمو میذاره خودش دوس داره یه ربعی بازی میکنه

من که میزارم سه چهار دقیقه ای در روز

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی