بچه رک میشه بزارم تو روروئک؟؟

۸ پاسخ

بستگی به آمادگی بچه داره
من دخترمو از 4ماهگی گذاشتم

من که از ۵ماهگی گذاشتم

روروئک دیگه منسوخ شده برای ستون فقرات لگن و مفاصل بچه خطرناکه نزارید

و اینکه چهار چشمی باید مواظبش باشی چون روروئک خیلی خطرناکه

و اینکه بیشتر از ده دقیقه توی روروئک نباشه ، کمرش باید استراحت کنه

ولی بهتره اول تمرین نشستن بکنه ، هر وقت کمرش سفت شد و تونست مستقل بشینه بعد بزاریش توی روروئک

اگه قدش کاملا مناسبه میتونی ، یعنی جوری که کف پاش کامل رو زمین باشه

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی