مامانا روروئک چه مدلی بخرم خوبه؟



پوشک

۲ پاسخ

دلیجان چون زیاد استفاده نمیشه قیمت مناسب بگیر الکی هزینه نکن

تصویر

من یه روروئک قیمت بالا گرفتم موندم چیکارش کنم 🤦🏻‍♀️ چون در حد یک ماه بعد ۱۰ ماهگی شاید استفاده ات بشه و باعث تاخیر در راه رفتن میشه بنظر من نگیر. دلیجان هم خوبه من baby walker گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی