خانوما حالت تهوع از کی شروع میشه 😣

۳ پاسخ

به نام خدا از ۷ هفته دارم و کلاااااا مییزون نیستم هنوز ک هنوزه🤣

بستگی ب سیستم بدن خودتون داره
من الان رفلاکس معده دارم. خیلی بده

نمیدونم از من هنوز شروع نشده😁

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزمون مامان معجزمون ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته بیستم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ویکم بارداری