سلام پرولاکتین بالا خطرناکه؟ درمان داره؟

۲ پاسخ

نه عزیزم با دارو حل میشه
منم یه مقداری پرولاکتینم بالا بود هفته ای یه دونه قرص خوردم همون ماه هم اقدام بارداری داشتم و باردار شدم

نه فقط از بارداری جلوگیری میکنه

سوال های مرتبط