رفتم دکتر برام اینارو داده خوبه اینا؟

تصویر
۴ پاسخ

ب دکترت اعتماد نداری اونوخ ب بقیه ک سوادشو ندارن اعتماد میکنی

ب منم روفولیک داد

روفولیک من قبل 16 هفته میخوردم

اون وسطی همون روفولیک من خارجی شو گرفتم عالیه خیلی خوبه یک روز در میون میخورم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی