حالت تهوع و بی اشتهایی روز پنجم زایمان طبیعیه ؟

۱ پاسخ

من که بچه اولم وسزارین بودم حالت تهوع نداشتم وبی اشتهام نبودم فک نکنم عادی باشه اگه زیاده ورفع نمیشه که برودکترگلم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۲ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی