۷ پاسخ

عزیزم نمیخوای واسه کوچولوی نازت یه عکس یادگاری آتلیه ای داشته باشی قشنگم 😍❤️

بله مبارکه مثبته

اره مثبته برا خودته

مثبته.
بچت ۳ماهشه؟؟؟

اره بارداری.
مال خودته؟؟

برای خودته ؟

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان لاوکو😍❤ مامان لاوکو😍❤ ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۶ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان علی و نخود مامان علی و نخود هفته چهاردهم بارداری