خانوما این جواب مثبته

تصویر
۶ پاسخ

نولا منفیه

من چهار سال پیش گذاشتم و بعد چن ماه باردار شدم و چون شرایط شو نداشتم خودم سقط کردم
بنظرم خوب نیس

بتا بالای ۵مثبته

نه منفیه گلم

منفی هست

نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۵ ماهگی
مامان محمدودوقلوهاا مامان محمدودوقلوهاا ۳ ماهگی