۱۴ پاسخ

ی نفر کل سیسمونی شو ۸ میخره 😂
ی نفر فقط ی کریر 🫠
دنیای آدما چقدر متفاوته

عزیزم ۸ میلیون خریدی میگی کم بوده؟!

مگه کاراییش فرق میکنه؟ چه ۸ میلیون هزینه کنی چه یه میلیون

منم با خیال استفاده یکماه دوماه
مارک غ معتبر دلیجان گرفتم
بچه م 5ماه نشست توش
یعنی هرسری میذاشتم و برمیداشتم از دست خودم عصبانی و از عملکردم در خرید پشیمان بودم
جالبه ما خواستیم برا صرفه‌جویی کیدیلو 9تومنی نگیریم

عزیزمممم منم از کریر خوشم نمیومد مامانم واسم خرید
الآنم انکار واسم کارایی نداره
شما همیشه بچه رو می‌ذاری داخلش؟
داخلش که خیلی گوده بچه اذیت میشه داخلش
بعد موقعی که می‌خواین بذارین تو ماشین بچه رو از کریر برمی‌داری بغلش میکنی؟ آخه امنیت نداره که

سلام عزیزم آتلیه بزرگ سال کودک دونفره بارداري نمیخواین با کم ترین هزینه

برای منم خیلی کارایی داشت

در حقیقت این صندلی ماشین نیس؟؟؟

آویزو از کجا گرفتید؟

الکی بخدا زیاد بدرد نمخوره

کریر خیلی کاربردیه من راضیم که خریدم

من گذاشتم تو ماشین برا جایی میرم میزارم توش

حالا راشن کریرش کاملا بلا استفاده موند ی بارم استفاده نکرد

بسلامتی استفاده کنه

سوال های مرتبط