علايم قندبارداري چيه؟؟

۵ پاسخ

سلام خوبی عزیزم
میخوایم با بچه های گهواره یه گروه دورهمی بزنیم روبیکا
اگه کسی پیدا بشه همین امروز میزنم
میای شما؟؟؟

اصلا علایم نداره

برو آزمایش بده عزیزم خودتو گول نزن

اها
ميترسم ازمايش بدم🥴

دهن بشدت خشک میشه هر چی آب میخوری برطرف نمیشه 🥺

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان آقا ریزه مامان آقا ریزه ۸ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی